pics art

بهترین اپلیکیشن های ادیت فیلم و عکس

بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم و عکس برای اندروید و ios

امروزه بازاریابی ویدئویی بخش روبه رشدی از فضای دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده که به نظر می‌رسد در آینده به همین شکل هم باقی بمونه. ویرایش عکس و فیلم توسط اپلیکیشن‌های ادیت عکس یا اپلیکیشن‌های ادیت فیلم در پلتفرم‌های مختلف یکی از مهم‌ترین ابزارهای کمکی در این زمینه هستن.

تصاویر متحرک یا همون فیلم‌هایی که روزانه مشاهده می‌کنید، قرن‌هاست سبب سرگرمی شده. شاید در سال‌های گذشته ساخت چنین فیلم‌هایی یا ویرایش عکس کار دشواری بود و فقط افراد حرفه‌ای در این زمینه قادر به انجامش بودن. به‌نوعی کار را فقط به کاردان می‌سپردند. اما امروزه با وجود بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم و عکس دیگه هرکسی می‌تونه به‌راحتی یه گوشه بیشینه و فیلم یا عکس مورد نظرشو ادیت کنه یا بسازه.

به همین دلیل امروز ما می‌خواییم که بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم و عکس برای اندروید و ios رو به شما معرفی کنیم. در نهایت شما بتونید به‌راحتی کارهای ویرایش و ادیت عکس و فیلم‌های خودتونو انجام بدید.

چرا محتواهای ویدئویی و تصویری این‌قدر محبوب هستن؟

 

یکی از مهم‌ترین دلیل ویرایش و استفاده از اپلیکیشن‌های ادیت فیلم و عکس محبوبیت بسیار آنها در تمامی پلتفرم‌های اجتماعی و شخصی است. پس به این دلیل که محبوب‌اند بهشون خیلی نیاز داریم.

محتواهای ویدئویی و تصویری جذاب‌تر از نوشته‌های کسل‌کننده هستن. همچنین افرادی که حوصله خوندن رو ندارن یک گزینه عالیه، چون فقط کافیه با چشماشون نگاه کنند.

از طرفی با یک نگاه اجمالی به برنامه‌هایی همچون اینستاگرام که همگی به‌خوبی با اون آشنا هستید، خواهید دید که ترکیبی از محتواهای ویدئویی و عکس در حال رقابت و جذب کاربران بیشتر هستن. چون چنین افرادی می‌دونن که ویدئو یا عکس به یکی از مهم‌ترین کانال‌های بازاریابی تبدیل شده.

استفاده از محتواهای ویدئویی و عکس به مهم‌ترین جز در تمامی کسب‌وکارها از کسب‌وکارهای کوچک و خانگی گرفته تا کارهایی مهم به یک استراتژی بزرگ تبدیل شده. به همین دلیل شناخت و استفاده از اپلیکیشن‌های ادیت فیلم و عکس خیلی مهمه.

وجود پلتفرم‌های مختلفی همچون اندروید و یا آیفون در گوشی‌های همراه سبب شده برنامه‌های مختلفی مناسب برای هردوشون تولید بشن. به همین دلیل باید ابتدا با اپلیکیشن‌های مناسب برای نوع گوشی خودتون آشنا بشید.

خب حالا شاید این سؤال براتون پیش بیاد که این‌همه از ویرایش و ادیت فیلم و عکس گفتیم، چه اپلیکیشنی برای ادیت فیلم و عکس بهترینه؟! به همین دلیل توصیه می‌کنم ادامه مطلب رو بخونید. خیالتون راحت اینجا بهترین‌ها به شما معرفی می‌شن.

بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم برای اندروید

 

باید اعتراف کنم که خیلی مواقع پیش اومده به دلیل وجود مواردی همچون شلوغ بودن یا قرارگرفتن اشیا نامناسب در عکس یا فیلمی که گرفته‌ام قادر به استفاده از آن نبودم. اما الآن به‌راحتی با استفاده از اپلیکیشن‌های ادیت فیلم خودم هم از نتایج اون شگفت‌زده میشم.

زمانی که یکی از ین برنامه رو نصب کردید دیگه مهم نیست شما حرفه‌ای هستید یا آماتور. فقط کافیه نصبش کنید. به‌راحتی می‌تونید از اون استفاده کنید. در ادامه بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم برای اندروید معرفی شده.

اپلیکیشن Adobe Premier

یکی از اپ‌هایی که مخصوص اندروید ساخته شده و می‌تونید با اون به‌راحتی فیلم‌هاتونو ویرایش کنید جناب Adobe Premier هستش. این اپلیکیشن توسط شرکت ادوبی سازنده فوتوشاپ ساخته شده. با این اپلیکیشن می‌تونید به راحتی فیلم بسازید یا فیلم‌های خودتونو ویرایش کنید.

در واقع این اپلیکیشن یک مرحله و یا یک لیبل بالاتر از سایر اپلیکیشن‌هاییه که برای ادیت فیلم در اندروید استفاده می‌شه قسمت‌ها و ابزارهای بسیار متفاوتی که در این اپلیکیشن قرار داده شده با وجود این‌که زمان کمی از انتشار نسخه آن نگذشته اما محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده

از طرفی از کارهای حرفه‌ای که می‌تونی با این اپلیکیشن انجام بدین تایم‌لاین‌های چند ترکی و یا یکپارچه‌سازی ابری است. شما می‌تونید با واردکردن فیلم‌های موردنظر خودتون توی این اپلیکیشن تغییرات مورد نظرتون رو روی اون انجام بدید این اپلیکیشن کاملاً رایگان و برای استفاده از اون لزومی به پرداخت هزینه جداگانه نخواهید بود

ادوبی پریمیر یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلمه که می‌تونی با استفاده از ترکیب عکس و موسیقی و حتی سایر ویدئوهای دیگه، فیلم‌های زیبایی بسازید. به‌صورت دلخواه می‌تونید تغییرات اساسی در فیلم مورد نظرتون اعمال کنید و اونو تغییر بدید.

همچنین محتوا و قسمت‌های مختلف فیلموتونو سامان‌دهی و مرتبش کنید. از دیگر ابزارهای بی‌نظیری که در این اپلیکیشن قرار داده شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش یا کاهش سرعت فیلم
  • استفاده از فیلترهای زیبا
  • تغییر نور و روشنایی ویدئو
  • حذف قسمت‌های دلخواه از فیلم
  • زمان‌بندی و تغییر سرعت قسمت‌های انتخابی
  • قابلیت اضافه‌کردن فایل‌های صوتی به هر قسمتی از ویدئو که بخوایید
  • ذخیره کردن فیلم ساخته شده در گالری موبایلتون
  • قابلیت ایجاد تغییرات در پروژه‌های قبلی
  • کاملاً رایگان

اپلیکیشن ActionDirector Video Editor

اپلیکیشن ActionDirector Video Editor را می‌توان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم برای اندروید معرفی کرد. با استفاده از این برنامه می‌تونید به راحتی با واردکردن ویدئو موردنظرتون هر تغییری رو که می‌خوایید روش اعمال کنید.

ازجمله می‌تونید موسیقی موردعلاقه خودتونو اضافه کنید، یا اینکه قسمت‌هایی از فیلم رو ببرید و یا متن و نوشته به اون اضافه کنید. خلاصه می‌شه هر کاری رو باهاش انجام بدید.

همچنین شما می‌تونید با این برنامه قسمت‌های مختلف رو برش بدید فیلم‌های دیگر را بهش اضافه کنید متن قرار بدید قسمت‌هایی از فیلم را به اسلوموشن تبدیل کنید و حتی کیفیت اون رو تغییر بدید همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های بی‌نظیری که این اپلیکیشن برای شما داره نسخه رایگان اون هستش شما می‌تونید با آپدیت‌های منظم به‌صورت رایگان از خدمات بی‌نظیر این اپلیکیشن استفاده کنید

اپلیکیشن Film Maker Pro

یکی دیگه از ابزارهای مورداستفاده برای ادیت فیلم در گوشی‌های اندروید که کاملاً رایگان و خیلی هم کاربر پسنده برنامه فیلم مک پرو هستش شما می‌تونید با استفاده از ابزارهای جذاب و فوق‌العاده فیلم‌های به سبک هالیوود برای اینستاگرام و یا شبکه‌های اجتماعی خودتون با این اپلیکیشن بسازید همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های خیلی خوبی که این به اپلیکیشن بر شما قرارداد این هستش که می‌تونید برای استفاده در فیلم‌هایی که می‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک‌گذاری با استفاده از اپلیکیشن فیلم میک پرو اونو فشرده‌سازی و به طور مستقیم منتقل کنید

بهترین اپلیکیشن‌های ادیت عکس برای اندروید

 

ازآنجاکه عکس‌ها امروزه تمامی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را به خودشون اختصاص دادند استفاده از عکس‌های جذاب و همچنین عکس‌هایی باکیفیت می‌تونه شما رو در جذب کاربران بیشتر بسیار کمک کنه

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های ادیت عکس روی گوشی موبایل خودتون به‌راحتی ادیت‌های خلاقانه و حتی حرفه‌ای روی عکس‌ها انجام بدید به این صورت که شما می‌تونید از عکس‌هاتون بهره بیشتری هم ببرید استفاده از این اپلیکیشن‌ها نیازی به گوشی‌های مدل‌بالا و گران‌قیمت نیز همچنین نیازی به داشتن اطلاعات و آموزش خاصی ندارید شما به‌راحتی می‌تونید توی خونه بنشینید اپلیکیشن‌هایی که مورد نظرتون را نصب کنید و به‌راحتی از همون استفاده کنید

بنابراین در ادامه بهترین اپلیکیشن‌های ادیت عکس برای گوشی‌های اندروید و ابزارهایی که به دردتون بخوره معرفی کردیم که به کارتون بیاد

اپلیکیشن   Photoshop Express

یکی از اولین و بهترین اپلیکیشن‌های ادیت عکس برای گوشی‌های اندروید که می‌تونیم معرفی کنیم ادبی فتوشاپ اکسپرس هستش این اپلیکیشن یک ابزار مناسب برای ادیت سریع عکس‌های شما بسیار آسان و قدرتمند هستش شما می‌تونین با استفاده از این اپلیکیشن کارهایی ازجمله برش دادن چرخش راست کردن و استفاده از افکت فیلترهای مختلف انواع جلوه‌های رنگی استفاده از رنگ‌های مختلف اصلاح خودکار فریم‌ها و همچنین ابزارهای پیشرفته برای مدیریت عکس‌هایی که حجم بالایی دارند تغییر نور و حتی نورپردازی به‌عکس حذف لکه‌ها و قسمت‌هایی ناخواسته در عکستون و همچنین استفاده مستقیم از عکس‌های ویرایش شده در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام فیس‌بوک توییتر و غیره هستش.

سلام یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های موجود این اپلیکیشن وجود بیش از هشتاد فیلتر مختلف برای ادیت فوری عکس‌های شماست یعنی شما در کمترین زمان ممکن می‌تونین مختلف‌ترین ادیتور برای عکس‌هاتون استفاده کنید.

اپلیکیشن  PicsArt Photo Studio

اپلیکیشن پیکسار یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اپلیکیشن‌های ادیت عکس برای اندروید هستش. که بیشترین تعداد کاربران را به خودش اختصاص داده یکی از مهم‌ترین محبوبیت این اپلیکیشن هم وجود ابزارها و گزینه‌های بسیار متنوع و فوق‌العاده در خودش است. از این برنامه نیز همچنین می‌توانید برای کلاژ نقاشی قاب برچسب‌گذاری و موارد دیگه‌ای که برای ویرایش عکسی لازم استفاده کنید. از این اپلیکیشن شما می‌تونید هم از نسخه پولی و هم رایگان آن استفاده کنیم. البته ناگفته نمونه که نسخه پولی این اپلیکیشن می‌تونه امکانات بسیار بیشتر و پیشرفته‌تری را هم برای شما در اختیار شما قرار بده.

 

 

 

 

pics art

اپلیکیشن  Fotor Photo Editor

اپلیکیشن فوتور یکی دیگه از اپلیکیشن‌هایی است. برای کاربرانی که گوشی‌های اندروید دارند و می‌خوان عکس‌های خودشونو ویرایش کنن فوتور یک نوع اپلیکیشن ادیت عکس چندمنظوره است. به این معنا که می‌تونید با استفاده از ابزارهای ساده کارهایی بسیار قدرتمند و پیشرفته روی تصویرهاتون انجام بدید. درون این برنامه یک توربین درون برنامه‌ای نیز تعبیه‌شده که می‌تونید عکس بگیرید. و به‌صورت زنده از فیلترها و جلوه‌های اون هم استفاده کنید عکس‌هایی که ویرایش کردید. به‌صورت مستقیم و به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و فیس‌بوک نیز قابل‌انتشار هستند. و اغلب ابزارهای مورداستفاده در این اپلیکیشن رایگان و اما می‌تونید برای استفاده از برخی ابزارهای خاص اون از نسخه پولی خود استفاده کنید. از ویژگی‌های خاص فاطر هم می‌تونیم به جلوه‌های زیبا ابزارهای مخصوص رفع تیرگی و حتی مه روی تصاویر و اعمال جلوه در مناطق خاصی از تصویر که مدنظر خودتون نام ببریم.

 

 

نرم افزار قوتور

 

 

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم برای آیفون

 

امروزه با پیشرفت برنامه مختلف و ساخت اپلیکیشن‌های حرفه‌ای روی گوشی‌های موبایل شما می‌تونید به‌راحتی کارهای حرفه‌ای و ادیت‌های خاص برای فیلم‌ها و عکس‌هایی که قبلاً فقط با کامپیوتر قابل انجام بودن را انجام بدید شما با نصب اپلیکیشن‌های مختلف روی گوشی موبایلتون می‌تونید در زمان کمتر فیلم‌ها و عکس‌های خودتون رو ویرایش کنید همان‌طور که اشاره کردیم وجود دو پلتفرم متفاوت اندروید و ios روی گوشی‌های همراه سبب گردیده تا اپلیکیشن‌های مختلفی نیز برای هرکدوم به‌صورت اختصاصی طراحی بشه در این قسمت می‌خواییم که بهترین اپلیکیشن‌های ادیت عکس فیلم و عکس را برای آیفون معرفی کنیم

iMovie

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم برای آیفون آی مووی هست شما می‌تونید به‌راحتی و با سرعت بسیار بالایی ویدئوهایی را که ثبت کردید کاملاً رایگان با استفاده از ابزارهای موجود در این اپلیکیشن ویرایش کنید. اپلیکیشن آی مووی یکی از بهترین ادیتورهای موجود برای آیفون هستش که می‌تونید با اون فیلم‌های حرفه‌ای بسازید همچنین استفاده از آپشن‌ها و گزینه‌هایی بسیار به‌روز و جذاب در این برنامه ثبت‌شده که بتونید با اون فیلم‌ها و تریلرهای مختلف و بسیار جذابی را تولید کنید. اپلیکیشن بومی به‌عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم برای کاربران پلتفرم آیفون است ده‌ها قالب و الگوی مختلف برای کاربران در این اپلیکیشن قرار گرفته و شما می‌تونید به‌راحتی با استفاده از فایل‌های موسیقی و صوتی و حتی متن‌های دلخواه خودتون فیلترها و تم‌های ساختگی و حتی آماده در این اپلیکیشن ویدئو خودتون رو تغییر بدید همچنین می‌توانید سرعت پخش اون زمان پخش کلیپ بر جلوه‌های دیگه‌ای نیز به اون اضافه کنید.

 

 

نرم افزار imovie

اپلیکیشن Vizmato

اپلیکیشن ویرایش فیلم ویز موتور و نیز می‌توانیم یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه شما عارفی کنیم این اپلیکیشن از قدرت ویرایش و حتی کیفیت بسیار بالایی برخوردار و با استفاده از ابزارهای ساده و بدفرمی بسیار آسان این امکان را به شما می‌ده که به‌راحتی بتوانید از تمامی قابلیت‌ها و ابزارهای اون استفاده کنید شما می‌تونید ویدئوهای خودتون رو با کیفیت‌های مختلفی همچون اچ‌دی و حتی بالاتر با جلوه‌های ویژه بسازید. در این اپلیکیشن همچنین تم‌های آماده مخصوص خود برنامه شامل تم‌های پای تم‌های مبارکی رمانتیک مهمانی و حتی تعطیلات قرار داده شده که می‌تونید ابتدا و انتهای کلیپ‌های خودتون این تم‌ها رو اضافه کنید و فیلمتون رو جذاب‌تر کنید استفاده از تم‌های ویدئویی و جلوه‌های تصویری در این برنامه سبب می‌شه که ظاهری منحصربه‌فرد به فیلم‌های خودتون بدید

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار عالی برای شما در این اپلیکیشن استفاده از چندین کلیپ در کنار هم هستش که می‌تونید با در کنار قراردادن اون‌ها و حتی ضبط دوربین به‌صورت زنده توسط دوربین گوشی خودتون یک فیلم پیوسته از تمامی اون‌ها بسازید. فیلم‌های ادیت شده نیز در نهایت می‌تونین در تمامی شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر نساء فیس‌بوک یوتیوب و واتس‌اپ و حتی اسنپ چت به اشتراک بزارید. این برنامه به‌صورت رایگان هم قابل‌استفاده هستش اما می‌تونین با پرداخت هزینه سالیانه و خرید اشتراک از این‌سایت از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار حرفه‌ای‌تر و نیز استفاده کنید

اپلیکیشن  VidLab

یکی از بهترین اپلیکیشن اپلیکیشن‌های ادیت فیلم برای آیفون وید لب هستش شما می‌تونین با این اپلیکیشن فیلم‌هاتون به‌راحتی ویرایش کنید و حتی در نهایت با استفاده از متون تصاویر فایل‌های صوتی و موسیقی درون حافظه گوشی و حتی به‌صورت آنلاین به ویدئوی خودتون جلوه‌ای بسیار زیباتر و حرفه‌ای بدید همچنین وجود افکت‌های صدا و ترانزیت ژن‌های مختلف در این اپلیکیشن می‌تونه فیلم‌های شما را بسیار زیباتر کنید ابزارهای این اپلیکیشن به نحوی قرار گرفته که شما بتونید به‌آسانی از همه اون‌ها استفاده کنید و نیازی به هیچ آموزشی از قبل نداشته باشید این اپلیکیشن نیز بسیاری از اپلیکیشن‌های ادیت فیلم دیگه هم به‌صورت پولی هم رایگان قابل‌استفاده هستش که درصورتی‌که می‌خواهید از افکت‌های تصاویر و صدا و فونت‌ها و استیکرها و فیلترهای جدید اون استفاده کنید باید اشتراک‌های مختلف این اپلیکیشن را خریداری کنید

اپلیکیشن  Animoto

گوشی آیفون جدید و می‌خواد فیلماتون خیلی متفاوت‌تر از سایر فیلم‌های دیگه‌ای که توی فضاهای مجازی و رسانه‌های اجتماعی می‌دیدیم ویرایش و بسازید اپلیکیشن انیماتور می‌تونه برای شما بسیار کاربردی باشد اپلیکیشن انیماتور به نسبت به سایر اپلیکیشن‌های ویرایش و ادیت فیلم برای گوشی‌های آیفون کمی متفاوت‌تر است

به این معنی که شما می‌توانید با این برنامه برای الیت فیلم‌هاتون یک ویدئویی اسلاید شو مانند را بسازید یعنی شما می‌توانید ویدئوها و تصاویر خودتون رو بدون انجام ویرایش‌های مختلفی به دوستانتون و حتی کاربران خودتون نشون بدید شما می‌تونید در این برنامه حتی از مدل‌های مختلف و آماده‌ای خود برنامه استفاده کنید به این شکل که شما با مشاهده این نمونه‌ها می‌دونید که درنهایت فیلم شما به چه شکلی ساخته می‌شه با اضافه‌کردن و آب لود فیلم درون‌برنامه درنهایت خود برنامه به‌صورت خودکار عمل کرده و خروجی رو به شما تحویل می‌ده شما حتی می‌تونید در صورت عدم استفاده از موسیقی انتخابی برای مدل انتخابی موردنظر در اپلیکیشن از موسیقی‌ها و متن‌های خودتون استفاده کنید یکی دیگر از قابلیت‌های بی‌نظیری که انیماتور برای کاربران خودش قرار داده استفاده از بیست فایل ویدئویی و تصویری به شکل یک اسلاید شو هستش شما می‌تونید به‌صورت رایگان تا بیست فایل نیز به اسلایدهای خودتون اضافه کنید و ازش استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن‌های ادیت عکس برای آیفون

 

همون‌طور که می‌دونید اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های بسیاری جهت ادیت و ویرایش عکس‌ها و فیلم‌های مختلف در پلتفرم‌های متفاوتی وجود دارد اما تمامی این برنامه‌ها عملکرد و حتی کیفیت یکسانی ندارند یعنی شما با همه اون‌ها نمی‌تونید هر ویرایشی که خواستید روی عکس یا فیلم مورد نظر تون انجام بدید به‌همین دلیل ما می‌خوایم بهترین اپلیکیشن‌های مناسب را برای ویرایش عکس برای گوشی‌های آیفون به شما معرفی کنیم ازآنجاکه کیفیت گوشی‌های آیفون در عکاسی زبانزد همه هستش اما اضافه کردن قسمت‌ها و جلوه‌های خاصی می‌تونه زیبایی و ویژگی‌های منحصربه‌فردی به عکس‌های شما بده

شما می‌تونید با استفاده از این اپلیکیشن‌ها برای ویرایش و ادیت عکس‌های خودتون دیگه عکس‌های تکراری به اشتراک نزارید

اپلیکیشن Darkroom

یکی از اولین و بهترین اپلیکیشن‌های ادیت عکس برای آیفون دار کروم هستش یعنی می‌خوام در ابتدا یکی از بی‌نظیرترین اپلیکیشن‌ها را به شما معرفی کنم اپلیکیشن دارک روم هر نوع انتظاراتی را که شما از یک اپلیکیشن برای ویرایش عکس رو برآورده می‌کنه به این معنا که شما می‌تونید برای کباب کردن تنظیم نور عکس اضافه‌کردن افکت فیلتر تغییر و تنظیم میزان و نوع رنگ و نور عکس حذف قسمت‌های موردنظر و حرف ما ویرایشی که برای یک عکس لازم باشه دفتر شما قرار می‌ده در انتها شما می‌تونید برای دسترسی سریع به عکس‌های ویرایش شده عکس ویرایش شده رو توی گالری گوشی خودتون ذخیره کنید

اپلیکیشن TouchRetouch

اگه توجه کرده باشید همه شما پیش اومده که بخواهید قسمت‌هایی از عکس موردنظر خودتون را حذف کنید یا به دلیل عدم حذف آن قسمت و وجود موارد ناخواسته درون عکس نتونستید از اون استفاده کنید اپلیکیشن ویرایش عکس تاچ ریتاچ از گزینه‌هایی هستش که دقیقاً در این زمینه به شما کمک می‌کنه شما می‌تونید با استفاده از این اپلیکیشن روی گوشی‌های آیفون یا حتی آی‌پدهای اپل از اون استفاده کنید شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن قسمت‌های موردنظر که توی عکس به‌راحتی حذف کنید این اپلیکیشن به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی برای ادیت و ویرایش عکس‌ها مورداستفاده قرار می گیره یعنی شما دیگه نباید از او انتظار داشته باشید که با اضافه‌کردن جلوه‌های بصری و ویژه عکس‌های خودتون رو هم تغییر بدید این برنامه به‌صورت پولی و باید به‌صورت ماهانه و یا سالانه اشتراک اون رو بخرید

بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم و عکس برای گوشی‌های اندروید و آیفون به‌صورت مشترک

 

اپلیکیشن InShot

به‌طورقطع اگه تابه‌حال برنامه اینشات رو روی گوشی خودتون نصب‌کرده باشید حتماً نام اونو شنیدید این شد یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم و عکس برای گوشی‌های اندروید و آیفون است این نرم‌افزار برای هر دو پلتفرم مختلف اندروید و ios موجود یک برنامه ویرایشی بسیار آسان و رایگان که می‌تونید با استفاده از اون هم عکس‌ها و هم فیلم‌های خودتونو ویرایش کنید تمامی فیلترها و حتی ویرایش‌ها و ادیت‌هایی که می‌خوایید روی عکس‌ها و فیلم‌های خودتون انجام بدید در این برنامه موجود پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک‌بارهم شده، تجربه ساخت و یا ویرایش فیلم و عکس‌هاتون را با این شاد داشته باشید.

اپلیکیشن Snapseed

اسنپ سیید نیز یکی دیگه از اپلیکیشن‌هایی هستش که برای هر دو پلتفرم آیفون و اندروید موجود به همین دلیل طرف‌داران بسیار زیادی داره و اغلب گوشی‌ها می‌تونید اونو مشاهده کنید. سبزی برای افرادی که می‌خوان برای اولین‌بار وارد ویرایش و کار ویرایش و یا ادیت فیلم بشن مناسب نیست. زیرا استفاده از ابزارهای بسیار حرفه‌ای در این اپلیکیشن ثبت‌شده که برای افرادی باتجربه و حرفه‌ای مناسب باشه. سبز برای افرادی همچون عکاسان و طراحان و گرافیست‌هایی که در زمینه ویرایش فیلم و عکس حرفه‌ای هستن بسیار مناسبه فیلترهای حرفه‌ای ابزارهای ویژه ویرایش تصویر ازجمله مهم‌ترین قسمت‌هایی هستش که در اختیار کاربران خودش قرار می‌ده این اپلیکیشن آن‌چنان ابزارهای زیاد و متنوعی داره که با مدت‌ها استفاده از اون هم قادر نخواهید بود از همه اون‌ها استفاده کنید.

جمع‌بندی

با ویرایش و ادیت فیلم‌ها و عکس‌های خودتون می‌تونید هنگام به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی و یا ارسال به دوستانتون منحصربه‌فرد باشید به همین دلیل اپلیکیشن‌های مختلفی برای گوشی‌های اندروید و همچنین آیفون در این زمینه ساخته‌شده تا کاربران بتونند با استفاده از اپلیکیشن‌های ادیت فیلم و عکس فیلم‌ها و تصاویر خودشون رو ویرایش و جلوه‌های زیباتری به اون ببخشند ما نیز در این مقاله تلاش کردیم بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های موردنیاز برای ادیت عکس و فیلم برای گوشی‌های اندروید و ios به شما معرفی کنیم امیدواریم که این مطلب شما مفید بوده باشه و درصورتی‌که شما از برنامه‌های دیگه‌ای استفاده می‌کنید در قسمت نظرات اون رو با ما به اشتراک بزارید.بروموبو

پرفروش ترین محصولات

3 دیدگاه در “بهترین اپلیکیشن های ادیت فیلم و عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من